قیمت انواع دزدگیر درب پنجره هتل مسافر خانه بیمارستان 2020

قیمت انواع دزدگیر درب پنجره هتل مسافر خانه بیمارستان 2020

dozdgirdarpangreh

اگر میخواهد دزد گیر بخرید و سرتون کلاه نره این مطلب خفن رو بخونید 

 

 

 

اگر میخواهد دزد گیر بخرید و سرتون کلاه نره این مطلب خفن رو بخونید

در مورد انواع مختلف دزدگیر بر اساس نوع کارکرد و همچنین نظرات متخصصان در مورد هر کدام از آنها بیشتر آشنا شوید.
بهترین نوع دزدگیر برای منزل شما بستگی به ترجیحات شخصی، بودجه شما، جایی که شما زندگی میکنید، دارایی های داخل منزل شما و اینکه چه سطحی از حفاظت را می خواهید، بستگی دارد.
در این مقاله ما سعی میکنیم شما را بیشتر با انواع مختلف دزدگیرهای مورد استفاده در منازل مسکونی و همچنین نظرات موافق و مخالف هر کدام از این دزدگیرها آشنا کنیم.
انواع دزدگیر:
در مرحله اول، شما می بایست تصمیم بگیرید که هنگامی که دزدگیر آلارم می دهد شما می خواهید چه اقدامی انجام شود:
•    دزدگیرهای فقط آلارم دهنده یک صدای آژیر ایجاد می کنند، اما با هیچ جا و هیچ کسی (مثلاً با پلیس یا شما) تماس برقرار نمی کنند.
•    دزدگیرهای تلفن کننده که به طور اتوماتیک هنگام آلارم با شماره های تلفنی که در حافظه اشان ذخیره کرده اید (مثلاً با شما یا خانواده یا دوستانتان) تماس می گیرد.
•    سیستم خانه هوشمند که هنگام ایجاد هشدار، از طریق اپلیکیشن های تلفن همراه یا تبلت به شما و یا خانواده تان تماس میگیرد.
•    قراردادهای نظارت، به این معنی که شما طی یک قرار داد با یک شرکت حفاظتی و امنیتی، ماهانه یا سالانه مبلغی را پرداخت می کنید تا این شرکت در صورت ایجاد هشدار توسط دزدگیر، یا مستقیماٌ خود وارد عمل شوند و یا با مرکز پلیس تماس بگیرند.

 

 

 

 


سیستم های هشدار بی سیم:
در مرحله بعد شما می توانید تصمیم بگیرید که از سیستم های بی سیم استفاده کنید یا از سیستم های با سیم بهره بجویید.
سنسورهای هشدار بی سیم، برای تغذیه از باتری استفاده می کنند و از طریق سیگنال های رادیویی با کنترل پنل ارتباط برقرار می کنند. 
این نوع سنسورها معمولاً بهتر و راحت تر نصب و اجرا می شوند، حتی خودتان هم می توانید این نوع سیستم ها را نصب کنید. همچنین در صورتی که بخواهید به سیستم سنسور اضافه کنید به راحتی این کار قابل انجام است. یا اگر یک روزی قصد جابجایی منزل را داشتید به راحتی میتوانید سنسورها را جدا کرده و در منزل جدید نصب نمایید. 
سنسورهای بیسیم از لحاظ اجرا خیلی خوب هستند اما از لحاظ هزینه نسبت به سنسورهای سیم دار گرانتر هستند.
هرچند که سیستم های بی سیم نسبت به سیستم های عادی گرانتر هستند و برای سنسورها و کنترل پنل باید از باتری استفاده کرد، اما در سیستم های دزدگیر سیم دار هم باید برای نصب از سیم کشی استفاده کرد که همین سیم کشی ممکن است نیاز به صرف هزینه زیادی داشته باشد.

دزدگیر بیسیم منزل و فروشگاه


حالا بعد از اینکه در مورد آیتم هایی که در بالا به آنها اشاره کردیم تصمیم گرفتید، میرویم سراغ اینکه چه نوع دزدگیر یا سیستم حفاظتی را از لحاظ کارکرد برای منزلمان انتخاب کنیم.


دزدگیرهای فقط آژیر زننده:
این نوع از دزدگیرها وقتی تحریک می شوند، یک صدای آژیر بلند تولید می کنند. که امیدواریم باعث ترس یا ایجاد مزاحمت برای ساکنین اطراف نشود.
این نوع دزدگیرها فقط صدا ایجاد می کنند و هیچ گونه تماسی با اشخاص یا اداره پلیس برقرار نمی کنند. بنابراین هیچ تضمینی وجود ندارد که اقدام خاصی علیه سارق انجام شود.
قبل از اینکه تصمیم بگیرید که یک دزدگیر فقط آژیر زننده خرید کنید، بهتر است در مورد محله ای که در آن زندگی میکنید کمی فکر کنید. آیا در همسایگی تان کسی هست که همیشه مراقب باشد و بتواند به محض شنیدن آژیر، با پلیس تماس بگیرد؟ یا اینکه آیا شما دوستان و بستگانی دارید که خیلی به منزل شما نزدیک هستند که به محض شنیدن آژیر به کمک شما بیایند؟
اگر پاسخ شما به سوالات بالا "بله" است شما می تواند یکی از این نوع دزدگیرها را خودتان نصب کنید، یا با پرداخت هزینه ای وظیفه نصب دزدگیر را به یک فرد حرفه ای تر بسپارید.
طرفداران:
•    شما مجبور نیستید هزینه ای را بابت قرارداد نظارت به شرکت های امنیتی بپردازید (در زیر با این شرکت ها بیشتر آشنا می شوید)
•    داشن آژیر خود برای جلوگیری از سرقت کافی است
•    شما خودتان می توانید این نوع از دزدگیرها را نصب کنید.
مخالفان:
•    اگر شما از محل دور باشید دیگر صدای دزدگیر را نخواهید شنید، مگر اینکه کسی در آن نزدیکی ها باشد و پس از شنیدن صدای آژیر دزدگیر بداند چگونه با شما تماس بگیرد.
•    بدون اینکه کسی وارد عمل شود، ایجاد آژیر به خودی خود ممکن است باعث جلوگیری سارق نشود.


دزدگیرهای تلفن کننده:
اگر شما همسایه مطمئنی ندارید که هنگام شنیدن صدای آژیر دزدگیر با شما تماس بگیرد و شما را مطلع سازد، می تونید از دزدگیرهای تلفن کننده که به آن ها تلفن کننده اتوماتیک هم گفته می شود استفاده کنید.
با این نوع دزدگیرها، هنگام تشخیص سرقت دزدگیر تحریک شده و بخش تلفن کننده دزدگیر به صورت اتوماتیک با شماره هایی که در آن ذخیره شده است مانند شماره تلفن همراه خودتان یا شماره تلفن همراه یا منزل خویشاوندان و دوستان تماس میگیرد. این به این معناست که شما یا کسان دیگر به محض وقوع سرقت می توانید به سرعت مطلع شده و با پلیس یا همسایه ای که کلید منزل را به او سپرده اید تماس بگیرید تا فوراً موضوع را از نزدیک بررسی نمایند.
اکثر دزدگیرهای تلفن کننده به شما این امکان را می دهند تا بتوانید از 3 تا 10 شماره تلفن را با اولیت بندی دلخواه خود در حافظه دستگاه ذخیره کنید. اولین فردی که دستگاه با او تماس میگیرد اگر بتواند پاسخ دستگاه را بدهد، شماره گیر به افراد بعدی تماس نخواهد گرفت.
همچنین شما می توانید از تجهیزات جانبی برای هشدار آتش سوزی یا نشت گاز و یا دکمه اضطراری با اتصال به دزدگیر نیز استفاده نمایید.
دو نوع دزدگیر تلفن کننده موجود است:
•    تلفن کننده های خط ثابت: که از خط تلفن ثابتی که شما در منزل دارید برای برقراری تماس با شماره های ذخیره شده در دستگاه استفاده می کند. بنابراین برای این نوع از تلفن کننده ها شما نیاز به سیم کشی تلفن تا دستگاه دارید.
•    تلفن کننده های GSM: که از سیگنال های تلفن همراه برای برقراری تماس با شماره های تلفن ذخیره شده داخل دستگاه استفاده می کند. در این نوع تلفن کننده های اتوماتیک شما نیازی به سیم کشی تلفن ندارید، اما می بایست یک سیم کارت تلفن همراه درون دستگاه قرار دهید و می بایست مراقب باشید که همیشه دارای اعتبار پولی کافی برای برقرای تماس با مخاطبین باشد. علاوه بر این شما باید از وجود آنتن دهی کافی تلفن همراه در محلی که زندگی میکنید مطمئن باشید. بهتر است این مورد آخر را (آنتن دهی تلفن همراه) قبل از خرید دستگاه بررسی کنید.

دزدگیر سیمکارتی منزل و فروشگاه
طرفداران:
•    شما مجبور نیستید به شرکت های حفاظتی و امنیتی وجهی پرداخت نمایید.
•    وقتی اتفاقی رخ دهد به شما یا افرادی که شمارشان در دستگاه ذخیره شده هشدار داده می شود.
•    اگر شما سنسور اضافی خریداری کنید، شما می توانید با اتصال آن سنسور به ترمینال های ورودی دستگاه دزدگیر از وقوع آتش سوزی یا نشت گاز و غیره مطلع شوید.
مخالفان:
•    در صورت ایجاد هشدار، ممکن است شما یا مخاطبان دیگر هیچ کدام در دسترس نباشید، مگر اینکه مدلی را انتخاب کنید که بتوانید تعداد بسیار زیادی از شماره افراد را ذخیره کنید.
•    اگر شما بخواهید از دستگاه دزدگیر با تلفن کننده سیمکارتی استفاده کنید، ممکن است آنتن دهی تلفن همراه در منزل شما بسیار ضعیف باشد و دستگاه نتواند به خوبی با شما تماس بگیرد.
•    اگر شما بخواهید از دستگاه دزدگیر با تلفن کننده ثابت استفاده کنید شما نیاز به سیمکشی بیشتری در منزل خواهید داشت که این خود باعث افزایش هزینه می شود.


سیستم های امنیتی خانه هوشمند:
سیستم های امنیتی خانه هوشمند با تلفن همراه هوشمند یا تبلت شما یا اعضای خانواده ارتباط برقرار می کنند. این سیستم شما و اعضای خانوادتان را قادر می سازد تا در صورت تحریک دزدگیر، سریعاً مطلع شوید (همانند دزدگیرهای تلفن کننده). همچنین این سیستم به شما اجازه می دهد که بتوانید سیستم هوشمند خانه خود را حتی زمانی که از خانه دور هستید از طریق تلفن همراه خود کنترل نمایید.
وقتی که پای بحث سیستم های امنیت خانه هوشمند به میان می آید، گزینه های بسیار زیادی را می توان مطرح و بررسی کرد. در تمامی این موارد شما نیاز به یک کنترل پنل مجهز به وای فای دارید که تمام سنسورهای جانبی از طریق شبکه وای فای با آن در ارتباط باشند.
در این نوع سیستم ها شما می توانید با توجه به سیستمی که انتخاب کرده اید، تعدادی از سنسورها را به راحتی اضافه کنید، مانند سنسورهای تشخیص حرکت، دوربین ها، یا حتی سوکت هایی که به شما اجازه می دهند تا بتوانید سیستم روشنایی منزل خود را در زمانی که خارج از منزل هستید کنترل کنید.
شما خودتان هم می توانید یک سیستم هوشمند را در منزلتان پیاده سازی و اجرا کنید، اما معمولاً همیشه شما نمی توانید تمام موارد را در موقعیت مطلوب خود قار دهید یا تنظیمات را به نحو احسنت انجام دهید. بنابر این بهتر است کار نصب و راه اندازی سیستم امنیتی هوشمند ساختمانتان را به یک کارشناس بسپارید.

سیستم امنیتی خانه هوشمند
طرفداران:
•    این سیستم می تواند شما را در مواقعی که از خانه دور هستید مطلع سازد.
•    این سیستم را می توانید از طریق گوشی تلفن همراه تان نظارت و کنترل کرد.
مخالفان:
•    تمام سیستم های امنیتی هوشمند خانه قادر نیستند بازدارنده باشند. بستگی زیادی به نحوه درست نصب و اجرای اجزاء سیستم، مانند سنسورها و شبکه ارتباطی سیستم دارد.
•    همانند یک دزدگیر با تلفن کننده سیمکارتی که وابستگی زیادی به قدرت سیگنال دهی آنتن تلفن همراه دارد، سیستم امنیتی هوشمند خانه هم همین وابستگی را دارد.
•    این نوع سیستم ها بسیار گران هستند.


قراردادهای  نظارت بر دزدگیر:
اگر شما خواستار آرامش خاطر بیشتری هستید که هر مشکلی که در منزل شما ایجاد می شود به راحتی حل شود، می توانید به فکر فراهم کردن یک قرار داد نظارت بر دزدگیر منزل تان باشید.
شما می توانید برای سیستم های دزدگیر بی سیم و باسیم قرارداد نظارت عقد کنید، اما هر دو این سیستم های دزدگیر، هم خود تجهیزات و هم نصبشان باید با استانداردهای مورد نیاز تطابق کامل داشته باشند و این سیستم ها را شما خودتان نمی توانید نصب و راه اندازی کنید.
دو نوع قرارداد نظارت بر عملکرد دزدگیر وجود دارد: کلید داری و واکنش پلیس. در هر دو نوع قرار داد شما مبلغی را به صورت ماهانه یا سالانه برای نظارت بر عملکرد دزدگیر منزلتان پرداخت می کنید. به این معنی که هنگامی که دزدگیر منزل شما آلارم داد، کسی که کلید دار منزل شما است یا پلیس مطلع شوند.
در این روش حفاظت از منزل اصول کار به این ترتیب است: سیستم هشدار دهنده به یک مرکز دریافت متصل می شود، هر بار که دزدگیر تحریک شد این مرکز مطلع می شود. در گام اول مرکز با شماره منزل شما تماس میگیرد و یک کد رمز را که از قبل مشخص شده است را از شما می خواهد، حالا اگر کسی در منزل به این تماس پاسخ نداد و یا اگر کسی پاسخ داد و رمز اشتباه باشد آنگاه مرکز وارد عمل می شود و به شخص ثالثی که در  قرار داد مشخص شده است یا با پلیس تماس میگیرد و بسته به نوع قرار داد اقدامات لازم دیگر را انجام می دهد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: dozdgirdarpangreh ? تاريخ: چهار شنبه 9 مهر 1399برچسب:اگر میخواهد دزد گیر بخرید , ? موضوع: <-CategoryName-> ?